Op Mijn Waternet ziet u al uw rekeningen. En of u nog een rekening moet betalen voor drinkwater of uw waterschapsbelasting. Log direct in om uw rekeningen te zien.
Stel uw vraag via chat
Veelgestelde vragen van andere klanten
Weet u niet of u een account hebt voor Mijn Waternet? Kijk hoe u de meest voorkomende problemen snel oplost.
Nee. Voor uw waterschapsbelasting hoeft u uw verhuizing niet aan ons door te geven. Geef uw nieuwe adres wel door aan de gemeente. De gemeente stuurt uw gegevens door naar ons.
U vindt uw klantnummer op Mijn Waternet, op uw drinkwaterrekening of in de omschrijving van uw bankafschrift.
U kunt zich online aanmelden voor drinkwater van Waternet. Voor waterschapsbelasting hoeft u niets aan ons door te geven.
Hebt u nog vragen?
Bellen
Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.
Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.
Social media
Stel uw vraag via Facebook of X. We antwoorden binnen 1 werkdag.
Bezoekadres
Stichting Waternet
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam
Let op: onze parkeergarage ligt in de Markonstraat. Gebruik deze straatnaam voor uw navigatie.
Openingstijden loket
U bent op werkdagen tussen 13.30 en 15.30 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor. Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting en drinkwater.